>Telefona kılıf uydurmak ;)

> İkeadan 51*73 cm çekmece içine örtü olarak satılan bir keçe parçası almıştım.Tabiki ben onu çekmecelerim için kullanmıycam.İşte ilk parçam bir telefon kılıfı.Önce kendi telefonumdan ölçü aldım.Yoyodan bir çiçek,düğme ve keçeyle süsledim. Kenarlarınıda iğneyle adını bilmediğim bir şekilde tuturdum.Tığla trabzan yaparız onun gibi oldu.Adını bilen varsa yazsın lütfen.
Tebessümle kalın..

Bu yazı çiçek, düğme, keçe, telefon, telefon kılıfı, yoyo içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

>Telefona kılıf uydurmak ;) için 10 cevap

  1. Tiryaki dedi ki:

    >çook güzel olmuş :)

  2. selmatozan dedi ki:

    >Selincim çok tatlı olmuş:)

  3. befece dedi ki:

    >çok şeker ben de istiyorum :P

  4. ada ve deniz dedi ki:

    >çok güzel olmuş

  5. neduk dedi ki:

    >Hep uydur sen gulüm, süper olmuş. Eline sağlık.

  6. Bahar YORGUN dedi ki:

    >adı "iğneardı" canım :)) bende işleme yaptığımda kullanırım. çok iyi bir kılıf uydurmuşsun ay benimde uydurasım geldi ;) acaba seninki gibi güzel uydurabilir miyim

  7. Beyaz Kkelebek dedi ki:

    >tiryakim çok teşekkürlerselma ablacım teşekkürler.befece :)ada ve deniz çok teşekkür ederim.neduğum çok teşekkürler.baharım teşekkürler.uydur canım uydur daha güzellerini yaparsın sen.

  8. celebi74 dedi ki:

    >eline sağlık kuzum.. harikaaaa

  9. Yildiz dedi ki:

    >Çok orjinal olmuş ellerine sağlık iyi günlerde sağlıcakla güle güle kullan …Sevgiler……

  10. Çiğdem dedi ki:

    >Çok hoş görünüyor :)

Bir Cevap Yazın

