>Boyutlu Bodrum evi

>


Bu aralar Bodrum evine, kapısına, çiçeğine böceğine takmış durumdayım.İkea dan almış oldugum bos çerceveleride nasıl değerlendiririm diye düşünürler.Bu fikir aklıma geldi.Herşey el emeğidir.
İlk önce 300 gr fotoğraf kağıdına akrilik boya ile ağaç kapı çizdim üzerinede simle zenginleştirdim.Sonra çerceve ile tamamladım ağaçı birde pencere kondurdum.( Perdesi bile var 🙂 Sonuç ortada nasıl olmuş…

>Boyutlu Bodrum evi” üzerine 2 yorum

  1. >Şahane olmuş cidden bayıldım resim yapabilme yeteneğiniz var o kesin keşke bende de olsa o yetenek bunu hemen yapardım :)Ellerinize sağlık unutmadan bu arada bir tepsiniz var blogunuzda beyaz üzeri yine el boyaması şimdilerde bende öyle birşeyle meşgul oluyorum bu karasızlıkda bitirebilirsem ne ala tabi:)Sevgiler.

Bir Yanıt Bırakın

