>Peçeteli Galvanizli Sepetim

>



Ankara dan aldığım galvaniz sepetimi sonunda peçeteledim ve ortaya böyle bir sepet çıktı.
İlk önce beyaz akrilik boya ile boyadım daha sonra peçeteleri kestim ve yapıştırmaya başladım.Sepetin iç kısmınada peçeteledim. En son olarakda 2 kat su bazlı vernik ile boyadım.

>Peçeteli Galvanizli Sepetim” üzerine 13 yorum

  1. >Çok ama çok güzel olmuş cıvıl cıvıl, bayıldım, bir de ilk resimde şu arkadaki çay setine bayıldım, güle güle kullanın…

  2. >BeyazKKelebek, süpersin. Galvaniz boyamak çok zevkli di mi? Hele peçetelerle süslemek…Çok beğendim sepetini, yaptığın diğer çalışmalar gibi bu da çok güzel olmuş. BayıldımBu aralar ben de taktım şu peçete olayına. elime geçen ne varsa boyuyorum, sonra gelsin desen desen peçeteler :)))

  3. >Hepinize çok teşekkür ederim. Süper yorumlar yapmışsınız 🙂 Lolipu aynen sana katılıyorum gerçektende çok zevkli.Bakalım biz gidişte evin duvarlarınıda peçetelerim 🙂 Sizlerede güzel ve hobili haftalar dilerim.Sevgilerimle….

  4. >Sepet harika olmuş çok beğendim. Bende peçete yapıştırma işini denemek istiyorum. Çok güzel işler görüyorum böyle, malzeme olarak neler gerekli? kullandığınız ve memnun olduğunuz belirli bir marka varmı?

  5. >Bütün yorumlar için hepinize çok ama çok Teşekkür ederim.Süpersiniz….Derya, malzeme olarak peçete tutkalı ( hobi marketlerinde bulunur bir tür tutkal peçetelere özel) ve peçete gerekiyor. Peçeteleri kesiyorsun ve tek kat olarak objene koyup üstünden tutkal ile boyuyorsun. Ben Cadence boyaları ve yan malzemelerini kullanıyorum ve çok memnunum.Niran, soruna yanıt yukarıda yazdım yardımcı olduysam sevinirim.Hepinize sevgilerimle….

Bir Cevap Yazın

