>mumla eskitme nihale

>

Evet yoğun istek üzerine peçetelemeye devam ediyorum 🙂 bu seferikini mumla eskitme yaptım.ilk olarak mdf yi bir güzel zımparaladım sonra bir kat katı yeşil akrilik boya ile boyadım daha kuruduktan sonra mum sürdüm.Sonra beyaz akrilik boyaya boyadım oda kuruduktan sonra zımparaladım.Son olarakta peçete tekniğini uyguluyoruz.işte hepsi bu.. 😉

>mumla eskitme nihale” üzerine 9 yorum

  1. >Çok güzel bir nihale, bayıldım gerçekten. Bende çok merak ediyorum ve yakın bir zamanda bu peçete yapıştırma tekniği ile birşeyler yapmayı çok istiyorum. Özellikle galvaniz eşyalar boyamayı tabiki ahşap objelerde. Elinize sağlık harika olmuş. Sevgilerimle..

  2. >harika olmuş ellerinize emeğinize sağlık .bu peçetenin desenine bayıldım doğrusu devam edin lütfen.sizden bir ricam var peçetenin üstünü cilaladığınız vernik hangi marka kaç numara ben bir türlü bulamadım en son vernik diye eşime beyaz sprey boya vermişler koçtaş tan yardımcı olursanız çook sevinirim.fatoş şahin

  3. >Merhaba Fatoş Şahin, hemen cevaplayım sorunu, cadence su bazlı parlak vernik numarası yok ben bu markayı kullanıyorum çokta memnunum.Çoğu hobi marketlerinde bulursun.Veya başka markalarında var zaten şeffaf bir vernik.Sevgilerimle

Bir Cevap Yazın

