>KUTU KAPLAMA

>
Bikaç hafta önce bu kumaşı görür görmez çok beğenmiş ve nerde kullanıcağımı bilmeden yarım metre almıştım.Kısmet bugüneymiş.Kumaşımla ayakkabı kutusunu kapladım.Yani ayakkabı kutusu oldu boya kutusu.İçi boyalarımla dolup taşıcak… 😉

Reklamlar

>KUTU KAPLAMA” üzerine 12 yorum

  1. >desen harika..birde maarifetli ellerde olunca çok güzel bir sonuç çıkmış…harika canım….ellerine sağlık…senden çok hevesleniyorum…acaba senin gibi muntazam kaplayabilirmiyim…artık deneyip görmek lazım….sevgilert…

  2. >şehnazcım çok teşşekkürler.eminim sende çok muntazam kaplarsın kolay bi işlem zaten.denemeni bekliyorum kolay gelsin ;)lolipu sanada çok teşekkür ederim.daha güzelleri sizlerin olsun inşallah sevgiler 😉

  3. >Merhaba bu kumaşla kutu kaplamak harika fikir olmuş vallahi..ben bu kumaşı çok severek aldım. sen de bana yazdığında söylemişsin bu kumaşı ben türkiyeden getirmiştim zaten burda nerde böyle güzel desenler..bizim memleketimiz cennet valla.ama yurt dışındaki sitelerde de çok görüyorum böyle cicili bicili baykuşlu falan aklım kalıyor.keşke onlardan türkiyede de bulabilsek dimi yaa:):)kocaman sevgiler

  4. >Ah sorma yurt dışındaki kumaşlara bende bayılıyorum ama buraya biraz pahalıya geliyo sanırım.oturup kendim dokuycam en sonunda.bi onu yapmadığım kaldı zaten ;))sevgiler

  5. >valla canım benim gördükçe resmen dibim düşüyor.şu ana kadar daha hiç almaya yeltenmedim korktum dedim şimdi bi ton kargo parası vermeyelim. bir arkadaşım öyle bir yanılgı sonucu 300 tl ödemiş çünkü.tırstım ben de ama harika şeyler var. bir tanıdık bulup aslında gelirken yanında getirtmek lazım..ne güzel olur..sevgiler

Bir Yanıt Bırakın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s