>Paşabahçe’den aldığım Bisikletim

>Cumhuriyet bayramında arkadaşlarımla gezerken Paşabahçe’ye de uğradık.Arada bir bakarım hoş aksesuarlar oluyor Bunlardan birtaneside bu sevimli aksesuar.Bunu mumluk niyetine satıyorlardı ama ben yapay çiçek koydum bakalım ilerki zamanlarda da farklı birşeye dönüşebilir.

>Paşabahçe’den aldığım Bisikletim” üzerine 7 yorum

  1. >bayılırım böyel şeylere…küçük bir sehpada yanında mum eşliğinde ne kadar zarif durur…çok güzel canım…güle güle kullan….

  2. >:) yorumlarınız için teşekkürler zaten bundan bir hafta önce görmüştüm bu süper şirin şeyi ançak Cumhuriyet Bayramında almak kısmet oldu.Bende iyiki almışım diyiyorum.

Bir Cevap Yazın

