>ÇERÇEVENİN BAŞINA GELENLER :))

> (öncesi)

(sonrası)

Ahşap boyama kursuna başladığımdan daha önce bahsetmiştim.Bu hafta çatlatma ve gazete tekniğini öğrendik ancak yaptığım çalışma hiç hoşuma gitmediği için çerçevemide boşa harcamak istemedim ve bende çerçevemi baştan düzenledim.İlk olarak yapıştırdığım gazeteleri söküp çerçevemi kahverengine boyadım.Daha sonra her tarafını mumladım ve üzerine 2 kat beyaz boyadım.Kuruduktan sonra zımparalayıp peçete tekniğini uyguladım.Son olarakta vernikledim.Anlayacağınız elimden çok çekti kendisi ama benim içime böylesi daha çok sindi.Siz ne dersiniz ????
>ÇERÇEVENİN BAŞINA GELENLER :))” üzerine 10 yorum

  1. >sevgili arkadaşlarım hepinize çok teşekkürler.canım evcilik iki ''k'' olmasının nedeni beyazkelebek diye bi adres zaten varmış mecburen bizde bir değişiklik yapalım iki ''k'' olsun dedik. sevgilerimle 🙂

  2. >sonraki hali gerçekten güzel olmuş…insanın içine sinmeyince çok güzel bile olsa olmuyor işte.bende aynıyım..beğenene kdar bozar bozar yaparım..eline sağlık 🙂

Bir Cevap Yazın

