>Sepetim ve sonraki sepetimin hali ( Başlık bulamadım)

>Sepet sepet, kuzenimin bana hediye ettiği sepet sadece düz herkesin bildiği hasırdan yapılmış bir görünümü vardı. Belki bu hale geleceğini bilseydi vermezdi. Bende ne yapayım ne edeyim dedim. Şu bizim kurtarıcımız peçeteyle bir başlayayım neye benzer diye giriştim ve bir baktımki hoş oluyor.Peçeteleme işi bitti sonra boyutlu pembe simli boya ile kenarlarını süsledim, yapay pembe çiçekler ekledim son olarakta kurdele geçirdim sapına.
Bence hiçde fena olmadı bunlara çiçekçiler çiçek koyup satıyor.Bakalım bu kime hediye gidecek.

>Sepetim ve sonraki sepetimin hali ( Başlık bulamadım)” üzerine 11 yorum

  1. >çok şirin olmuş,buna benzer bir sepeti bende boyamıştım,gerçekten böyle daha renkli ve cıvıl cıvıl olmuş.ellerine sağlık,selamlar,sevgiler.

  2. >Ne güzel yorumlar yazmışsınız valla. Esası bunu yaparken belki güzel olmaz diye başlamıştım "onun için hiçbir şeyden korkmamak ve cesaretle yapmak gerektiğini söylemek isterim".Artık sade sepetler güzelleşecek.

  3. >Fatoş, hiçbir püf noktası yok aynı şekilde yapıştırıyorsun.Peçeteyi kesip en ince katına kadar ayırıp peçete tutkalı ile üstünden tutkallıyorsun sonrada vernik tabi kuruduktan sonra.İşlem hepsi için aynı. Yorum içinde teşekkürler

Bir Yanıt Bırakın

