>deniz temalı çerçevem

>

Bu çerçevemide granit boya ile boyayıp elimdeki materyaller ile süsledim.Yaz yeni bitti sayılır ama ben şimdiden özledim 🙂

>deniz temalı çerçevem” üzerine 10 yorum

  1. Merhaba ben Suzan.Cerceven gercekten cok guzel olmus ellerine saglik.Yapim asamalarini biraz anlatirmisin?

  2. Merhaba Suzan.
    Teşekkürler.
    Çerçeveyi ilk önce beyaz akrilik boya ile boyadım.Kuruduktan sonra alt kısmına granit sürdüm.Üst kısımlarında ise peçeteleri peçete tutkalıyla yapıştırdım.En sonundada vernikledim.
    Umarım yardımcı olmuştur.

Bir Cevap Yazın

