>İZMİR……

>


Her işe el attık bir fotoğrafçılığımız kalmıştı.Eksik kalmasın dedim veee güzel İzmirimden bugüne ait birkaç foto ekliyim dedim.İzmirin havasına gerçekten güven olmuyo şayet bu resimlerin aynı gün aynı saat hatta bir kaç dakika arayla çekildiğini düşünürseniz ne demek istediğimi anlıycaksınız.Şakır şakır yağmur yağarken o kadar yakıcı bir güneş çıktı ki anlatamam.Neyse ben susayım fotolar konuşsun 🙂 sevgilerimle..
(resimlerin üzerine tıklıyarak akından görebilirsiniz)

Reklamlar

>İZMİR……” üzerine 5 yorum

  1. >ya valla sinir oldum. tam hazırladım çocukları giyindik süslendim çıkıcam ege parka gidicem yagmur bastırdı. ay bu havada çıkılmaz dedim üstümü değiştirdim güneş açtı. ama azimle çıktım dışarı. valla üven olmuyo izmirin havasın.

  2. >sevgili ceyda teşekkürler beğenmene sevindim.sevgili ece bizde annemle koçtaş yollarına düştük yağmurda bizle bir düştü.ama yapıcak bişey yok bereket yağdı bol bol.sevgiler

  3. >Sevgili Niranözlemini biraz olsun resimlerle giderirsin umarım.Gerçi izmirde olmak ayrı ama…İstanbula geldiğimde çektiğim resimleride ekliycem yakın zamanda.SEVGİYLE KAL …:))

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s