>O pasta kabı, artık o pasta kabı değil :)

>
Bundan 1 sene önce alınan pasta kabı (plastik) bir gün bu hale geleceğini düşünmemişti.
Annem dediki bunuda boya bakalım nasıl görünecek dedi. Plastik olduğundan biraz tedirgindim ama aldım elime boyaları peçeteleri başladım boyamaya kurudu peçetelemeye başladım.(Peçeteler paşabahçenin). Artık elimde ne varsa boyamaya peçetemeye başladım hatta kuzenim korkuyorum evinini duvarlarınıda boyuyacan demez mi ? Esası güzel fikir 🙂

>O pasta kabı, artık o pasta kabı değil :)” üzerine 14 yorum

  1. >Ece, çok teşekkürler Somethin'Special, aynen senin dediğin gibi başka hiçbir teknik yok.Yapıştır gittisin:) Lolipum, valla böyle güzel sözler duymak çok hoşuma gitti.Teşekkürler Sevgilerimle

  2. >ben duvar boyama işini yapmıştım.Dış kapımın yanındaki sepetimi sökmüşlerdi,derin çivi izleri canımı sıkmıştı.Çok şık bir peçeteyle kapatmıştım.Harika olmuştu :))Apartman boyanana kadar :(( insanın elinde bir peçete birde tutkal olmasın,bakın ne güzel şeyler oluyor.

  3. >Gerçekten süper olmuş 🙂 Biraz evvel öyle Ece hanımın bloğuna bakarken ben de acaba evdeki plastik kek fanusu boyanır mı? Boya akar mı diye düşünüyordum, sonra senin sayfanı bir açtım, işte cevap 🙂 Başka bişey isteseymişim olacakmış yani 🙂 Canım ellerine sağlık gene süper olmuş 🙂

  4. >Yorumlar için çok teşekkürler.Gökçe, bencede allahtan başka birşey isteseydim çok denk düşmüş 🙂 baceng, yapılışı hepsi gibi aynı farklı bir teknik kullanmadım. 2kat arilik boyası ile boyadım sonra peçeteleri kenarlarından kestim ve peçete tutkalı ile yapıştırdım kuruduktan sonrada 2 kat vernik attım. Senin pasta kasınada bu tekniği kullanabilirsin.Sevgilerimle

Bir Cevap Yazın

