>Eski çaydanlığın geri dönüşü

>Annemin çok eski çaydanlığını boyadım süsledim. Bu hali belli ocağa konulmıyacak ama süs olarak yerini aldı bile. Bu tür şeyleri atmamak gerek bir gün bir şekilde değerlendiriliyor annemde iyiki atmamış

Günün sözü , sakla zamanı gelir zaman 🙂

>Eski çaydanlığın geri dönüşü” üzerine 25 yorum

  1. >ya muhteşem olmuş.çaydanlığı ilk gördüğümde şaşırdım nasıl geri dönüşümü olur diye ama sonucu görünce çok şaşırdım.ya bide geri dönüşümleri beyaz ve pembe renkleri ile yapıyosun çoook güzel oluyor.çok canlı renkler kullanıyorsun.eline sağlık

  2. >Yorumlarınız çok güzel ve beni mutlu ediyor hepinize tek tek çok teşekkür ederim. Yapım aşamasını anlatayım.ilk önce 2 kat akrilik boya ile boyadım .Sünger tamponlar varya o tip birşeyle( fırça ile boyanırsa fırça izi kalıyor)sonra kuruduktan sonra peçeteleri yapıştırdım , simli yerleri boyadım daha şık dursun diye sonra 2 kat vernik attım, kapağına fuşya metalik ile boyadım daha canlı dursun diye.Evet bunun içine su koyacak annem çiçeklerini öyle sulamak istedi. camın önünde de yerini almış 🙂

  3. >iyi gunler ben avustralyada yasiyorum ve blogunuzu epeydir takip ediyorum.. ogrenmek istedigim pecete tutkalinin ingilizcesini ausyamaner@hotmail.com adresine mail atarak bana bildirir misiniz ??? bende pecete yapistirmak istiyorum ama burada o tutkali bulabilmem icin ingilizcesi gerekiyor.. simdiden tesekkurler

  4. >Merhaba, bu peçete işlerinizin hayranıyım efendim.Bilgisizliğimi hoşgörün bişi sormak istiyorum.Şimdi bu peçeteyle yapıştırılıyor ya, sonra mesela dokunduğunuzda orda bi çıkıntı oluyor mu?yani yapıştırma bişeyler görünüyor mu?Yoksa boyanmış gibi mi duruyor?Teşekkürler,sevgiler.Nihanwww.somethinspecial.net

  5. >Bloğ arkadaşım, bloğumu takip ettiğin için çok teşekkür ederim. Peçete tutkalının ingilizcesi bildiğim kadarı ile napkin glue olmalı istersen birde öyle sor.Nihan, istediğini sorabilirsin elimden geldeğince tabiki cevaplarım.Peçeteyi yapıştırdığımda çok ama çaok az bir çıkıntı oluyor tabi ama bilmeyen birisi hayatta anlamaz hatta görünmüyor bile. Onun için rahatlıkla peçetelerini objene yapıştır hiçbirşey olmaz 😀

Bir Cevap Yazın

