>CELEBİMİN ÇEKİLİŞİ :)

>Bugün blogcu arkadaşlarımla İstanbul buluşmasına katıldım ve çooooooooookkkkk süper geçti.canlarım hepsini çok sevdim.ayrıntılı olarak paylaşıcam ama şimdi bir duyuru yapmalıyım 🙂 öğrendimki çelebim bir yılbaşı çekilişi yapıyormuş.katılmadan olmaz tabiki .ayrıntılar için sizleri burdan alıyım.hepinize bol şanslar. canım çelebimede sevgiler

>CELEBİMİN ÇEKİLİŞİ :)” üzerine 11 yorum

  1. 😡 Ben yoktum aranızda, canım kuzenim vardı.Hızır gibi yetişti çünkü ben çalıştığım için oooo gitti bloğumuz adına neyse anlata anlata bitiremedi süper bir bloğ toplantısı olmuş bir dahakine katılırım kısmetse. Sevgilerimle

  2. >Pembe beyaz kelebeğim gerçekten harikaydı sende iyiki katılmışsın, tanıdğıma çok memnun oldum, ayrıca pembe beyaz gülümseyişini hiç unutmayacağım:)bir dahakine Selin'i de bekliyoruz, tekrar görüşmek üzere sevgiyle kalın..sevgiler..

Bir Cevap Yazın

