>Kurdele nakışlı eldivenler

>

Evetttt, bunlarda annemin yaptığı kurdele nakışlı eldivenlerim.Bunun hikayesini anlatayım. Beşiktaş’da giderken nereden estiyse anlamadım aklıma düz bir eldiven alayım annemde bunun üzerine kurdele nakışı yapsın diye bir fikir uçtuştu. Hemen bizin SLN tel açıp fikrimi paylaştım tabi oda bayıldı 🙂 Eldivenleri aldım. Anında gerçekleştiriyorum 🙂
Neyse sıra annemi kandırmamda birkaç gün sonrada eldivenlerime kavuştum. Hem çok basit tabi kurdele nakışı bilenlere hemde çok şık.

>Kurdele nakışlı eldivenler” üzerine 11 yorum

  1. >Annenizin ellerine emeğine sağlık harika olmuşlar, iyi günlerde kullan canım, sizleri tatlı yanaklarınızdan sevgili anneciğinizinde ellerinden hürmetle öperim…

  2. >şekerimm… bal bademimm…. anneciğinin ellerine sağlık.. sende güle güle kullan…ellerin de içinde hiç üşümesin… ama ben seni özledim… gene gelsene istanbula senn!!!ama bu cümleyi annen duymasın 🙂 zaten zor döndürdü seni eve birde şimdi kızımın aklını çeliyorlar diye bana kızmasın :DD

Bir Cevap Yazın

