>bere

>

Geçen hafta tv’nin karşısında pineklerken aldım elime yünümü tığımı başladım örmeye.. Sonuç bal peteğinden hallice olan bu bere 🙂 İlk kez tığla bir bereyi tamamlıyabildim. Malesef tığa karşı bir beceriksizliğim var.Solak olduğum için olabilirmi acaba? 🙂
Bana modellik yapan yengeciğimede teşekkürler … SLN

>bere” üzerine 2 yorum

  1. >sevgili minik çok teşekkür ederim beğenmene sevindim :)ilk olarak 6 zincir çektim içini 19 tane 3'lü trabzanla doldurdum.sonraki sırada her trabzanın arasına iki zincir çekerek kafesler oluşturdum.kalan sıralardada 4 zincir çekerek boşlukları oluşturdum.toplam 8 sıra.sonrasında3sıra sık iğne yaptım.umarım anlatabilmişimdir.sorun olursa yine yardımcı olabilirim.sevgiler 🙂

Bir Cevap Yazın

