>son seri kartpostallar

> En son serimide tamamladım.Şu gribi atlatır atlatmaz postalıycam hepsini.Bundan sonra bir seride çocuklar için çalışmak istiyorum.
Sevgiler.. SLN

>son seri kartpostallar” üzerine 7 yorum

  1. >bende sevdiiim:)bunlardan biri bana gelicek galibaaaa:))) senin adresini bekliyorum canım. bu etkinliğe ben katılmadım ama sen beni de unutmamışsın çok teşekkürler. Sana özel bir kart hazırlamayı düşünüyorum, umarım beğenirsin:)

  2. >sevgili dominika çoook teşekkürler :)kapkara camdan kelebeğim ayağını kaldır üstüne bastın ;)evet bir tanesi senin için.bende çok mutlu oldum adresimi hemen gönderiyorum..sevgili tuğba çok teşekkürler..ada ve denizim beğenmene çok sevindim canım..hepinize sevgiler 🙂

  3. >canım benimmmmmmmmmmmmmhepsi birer harikaaabenimki de geldiiiiiiiiiiiiiiievde int. sorunu var en kısa zamanda yayında olur şekerim…….seni seviyorum…

Bir Cevap Yazın

