>ÖĞRENCİMİN İLK ESERİ :)))

>

İnternetimdemi desem bilgisayarımdamı desem bilmiyorum bir sorun var.Ya hiç bağlanmıyo yada bağlandıktan bir süre sonra kitleniyor.Sabah denedim yine aynı şey oldu.Şimdi bir kez daha deniyim dedim bağlandım ve fırsattan istifade ilk ve tek öğrencimin yaptığı tepsi çalışmasını paylaşıyım dedim.Onada peçete tekniğini öğrettim ve bence ilk çalışmasına göre gayet başarılı olmuş.(ciddi olarak ders vermeyemi başlasam acaba ) ;)) Ellerine sağlık Nihancım.Sevgiler SLN

>ÖĞRENCİMİN İLK ESERİ :)))” üzerine 7 yorum

  1. >canım benim ellerine sağlık sevgili öğrencinin..vede neden olmasın.. demek ki iyi öğretmişsin.. çalışma çok güzel olmuş..bende bu peçeteden aldım geçen hafta :))

Bir Cevap Yazın

