>Gül desenli aynanın yeri hazır

>
http://beyazkkelebek.blogspot.com/2010/02/gul-desenli-ayna.html
Gül desenli aynanın nasıl yapıldığı hakkında ayrıntılı bilgileri var. Nereye koyacağımıda tam bilemediğimden dolağı son fotosunu çekememiştim.Yerini hazırladım ve dün aksamda fotoğrafladım.ASD

>Gül desenli aynanın yeri hazır” üzerine 10 yorum

  1. >eline sağlık canım benim.. harika olmuş.. aynaya bakıp bakıp duruyordum zaten kaç gündür.. yerini bulmuş olmasına çok sevindim.. güle güle kullan…

  2. >:) ay hepinize çok teşekkür ederim.Bisikleti paşabahçe den almıştım.Bahar'cım teşekkürler güzel yorumların için bakalım bakalım kim alacak.Bende bitirdim bu hafta sana resimlerini gönderecem.

Bir Yanıt Bırakın

