>ÇORAPTAN BAYKUŞ

>

Sürekli çoraptan yapılan hayvanları araştırıyorum.Çokta hoşuma gidiyor ama bir türlü yapmak kısmet olmamıştı.En sonunda banucanın bu yazısında görünce tamam artık vakit geldi dedim.Ne derece başarılı oldum bilmiyorum ama bu daha başlangıç 😉
Çorabı kesip kendimce bir form verdikten sonra içini boncuk silikonla doldurdum.Arasınada biraz lavanta attımki misler gibi koksun.Gözlerini ve kanatlarını tığla yaptım ve diktim.İşte lavanta kokulu baykuşumuz hazır 🙂 Sevgiler

>ÇORAPTAN BAYKUŞ” üzerine 14 yorum

  1. >Tatlılarım yeni temanızda hayırlı olsun, çok güzel olmuş renkler soft ve uyumlu:) mutlu güzel yayınlar diler, güle güle kullanmanızı dilerim.

  2. >Merhabalar canım…Yaa ben bu baykuşu neden görmemişim daha önce ya da gördüysem de nasıl atlamışım yazmayı acabaa..harika valla..ben tam bi baykuş canavarıyım:)bayılıyorum baykuşlu şeylere ve herşeyler baykuş yapabilme yeteneğine. çoraptan da çok şeker olmuş.hatta yatarken yanına almalık yastık ya da oyuncak gibi..bir güzel uyunur ki onunla:)yapabilir miyim bilmiyorum ama bende denemek istiyorum çok heveslendim şimdi görüncee..ellerine sağlık canım..gerçekten çok ama çok şeker baykuş:)

  3. >Sevgili Tuğbam beğenmene çok sevindim.Bizimde baykuşlara ayrı bir ilgimiz var.Eminim sende yapabilirsin,dene mutlaka.. Bugün yeni bir model daha gördüm.Örgüden yapılmış.Onuda deniycem inşallah.Bizi izlemeye devam et ;))Sevgiler..

Bir Yanıt Bırakın

