>Turkuazla Kahvenin Uyumu

> Ben bu güllere kafayı taktım.Gerçekten saç bantı yaptım kafaya taktım :))Turkuazla kahveregini birbirine çok yakıştırmışımdır her zaman.Baharın kapımızı iyice araladığı bu günlerde saçlarımızda çiçeklensin istedim 🙂 pasaj

Sevgiler..

>Turkuazla Kahvenin Uyumu” üzerine 8 yorum

  1. >Merhaba canım;eline sağlık tacın çok şık olmuş ben de bayılırım turkuazla kahvenin uyumuna hatta griyle sarı tonlarına da ve griyle kırmızı ya daha yazsam ohooo bir sürü var herhalde:)o gülleri de çok seviyorum ama daha önce hiç yapmayı denemedim. kumaştanmı yaptın onları keçeden mi nasıl?böyle ince kesip doluyormusun yuvarlak olarak birbirine?

  2. >Adadenizim teşekkür ederim.Baharım teşekkürler.Tuğbam teşekkürler.kumaşla yapıyorum ve dediğin gibi kesip doluyorum. devamı az sonra ;)Belginim çok teşekkürler.Sibelim teşekkür ederim.Sevgiyle kalın 🙂

Bir Cevap Yazın

