>Kolye-Broş Birleşimi :)

>


Yine kumaş güllerle hazırladığım bir kolye ile karşınızdayım.Bu seferki çok fonksiyonlu bir kolye oldu.Aslında sadece kolye demek doğru değil çünkü 3 şekilde kullanabiliyorsunuz.İlk resimde gördüğünüz gibi kullanımın dışında birde çiçekli kısmının arkasındaki broş aparatı sayesinde çıkartıp bluzlerinizin yakasınıda süsliyebilirsiniz.Kordon kısmıda tek olarak kullanıma uygun.Yani istenildiği gibi kombin yapılabilir.Yeni fikirlerde görüşmek dileğiyle:) Sevgiyle kalın ..
>Kolye-Broş Birleşimi :)” üzerine 22 yorum

  1. >Harika bir tasarım olmuş canım, gerçekten her türlü kullanımda çok zarif duracaktır. Emeğine ellerine sağlık canım, sevgiyle sağlıcakla kal.

  2. >Yemedim içmedim.Oturdum bu çiçeklerden boyun süsü yaptım bugün. Daha önce de yapmışlığım var ama sizinkiler iştahımı kabarttı güzellikleriyle.Sevgiler.

  3. >Sevgili neduk çok teşekkürler seninkilerde çok hoş oldular 😉 sevgiler Hobicellim çok teşekkürler .Yeşimcim teşekkürler ederim .Arzum teşekkürler.Baharım çok teşekkürler.Ninem çok teşekkür ederim.Ada ve denizim teşekkürler.Bilgecim teşekkürlerimle ;)Mkblkonsept teşekkürler.Sesiberim çok teşekkürler.Sevgi ve tebessümle kalın canlar 🙂

  4. >Her zaman bloguma bıraktığınız enfes mesajlar için teşekkür etmek istedim (Nasılsa bu akşam vakit buldum ve sizlerin bloglarını tek tek okuyup, keyifleniyorum …Sizinle tanışamadığıma o gün çok üzülmüştüm, umarım en yakın zamanda tekrar sizi atölyede ağırlayabiliriz. Kendinize iyi bakın…

  5. >Canım valla harika olmuş çok beğendim ellerine sağlık. bu kumaştan çiçeklere bayılıyorum zaten. bu ara bende yapıyorum bişeyler bakalım seninkiler kadar güzel olacak mı:)öpüyorum canım..sevgiler

Bir Cevap Yazın

