>içSek içSek Sek süt içSek

>


Evet yeni bir proje ile karşınızdayım. Bu seferde Sek süt şişelerini değerlendirdim.Hergün artık süt içiyorum hem vücudumuzu yenileyelim hepde gözümüze güzel görünür şeyler yapalım.
İlk başta cam boyası ile 2 kat boyadım.Değişik peçeteler alıp üzerine peçete tutkalı sürerek yapıştırdım.Sonrada sır vernikle cila attım.Bu aşama biraz zor onun için 2 kişi yapmakta fayada var.Çünkü hemen donuyor onun için fön makinesi tutulması gerekli ki jelleşme oluşmasın.Neyse bir şekilde yaptık ama sonuç bence güzel oldu birazda süsledik mi tam oldu.Yanlız ne olarak kullanılır diye sizlerden fikir istemekteyim….

>içSek içSek Sek süt içSek” üzerine 26 yorum

  1. >Yaaa kelebekcim, çok güzel olmuş şişelerin:)ben bir türlü şu cam boyama işini becemedim. Elinde haftalardır duran bir kavanoz var. ne kadar dikkat etsemde pütür pütür oluyor. Napcammmmm?

  2. >Canıım şahane olmuşlar ellerine sağlık 🙂 Vazo olarak veya su şişesi olarak kullanabilirsin. Hatta meyve sularını, limonatalarını da bu şişelerden ikram edebilirsin misafirlerine 🙂

  3. >:) bu güzel yorumları aldım ya ooooooo süpersiniz çok mutlu oldum valla hep süt içecem hemde yanımda misafirlere bunları götürecem 🙂 Bu arada SLN bunları pasaja koyacak. Biraz yogunluğu varda onun için daha koyamamış.Fiyatlarıda 8 tl olacak.BakalımmmmmBana fikir verdiğiniz için çok teşekkürler.Dediğiniz gibi herşey olabilir.Bambu olarak güzel bir fikir.Misafirlere limonata ikram ettiğimde kullanılır. Abajur fikride gayet hoş ….LOLİPU, allah allah niye öyle bir şey oluyor anlamadım tampon sünger fırça ile boyuyorsun di mi? Sünger olarak ben bunu kullanıyorum http://www.tahtakalehobi.com/sunger-tampon-fyrca-seti-4lu.html sen bunları mı kullanıyorsun.Eğer bunları kullanmıyorsun şiddetle bunu tavsiye ederim.Cam boyanın içine çok az su damlat yani bende bu şekilde yapıyorum.Kesin güzel oluyordur ama senin içine sinmiyordur bence dene. 🙂

  4. >CANIMMMMMMMMMM KUZUMMMMMMMMMMMM bunlar ne kadar hoşlarrrrrrrrrrrsüpersin süper ellerine sağlık.. öptüm seni tatlı yanaklarından muck 😉

  5. >Sevgili BeyazKelebek, yorum yazmakta geç kalmışım herkez fikrini söylemiş:( bana ise iyi günlerde kullanın yada iyi satışlar yazmak kalıyor. Herbiri birbirinden şık, pano çalışmaları gibi olmuş. Ellerinize emeğinize sağlık. Sevgiyle kalın…

  6. >Gerçekten harika , bencede kenarda durmaları yeterli, baktıkça gözü gönlü açılır insanın..:)Birde hiç bilmeyen birisi yapabilirmi merak ettim…sevgiler

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s