>Bir Çekilişte Beyazkkelebeklerden ;))

> Sevgili dostlar 11Nisanda bloğumuzun 1. yılını doldurmuş olucaz.Bunun şerefine çekilişle sembolikte olsa 2 kişiye hediye vermek istiyoruz.Hediyeler henüz yapım aşamasında olduğundan resimlerini koymuyoruz.Hemde süpriz olmuş olur ;))
Gelelim katılım şartlarına ;

  • İzleyicimiz olmak
  • Bloğunuzda bu çekilişin duyurusunu yapıp linkiyle beraber bu posta yorumlarınızı bırakmak.
  • Son katılım tarihi: 10 Nisan 2010 Saat :10.00
  • (bloğu olmayan arkadaşlar posta mesaj bırakarak katılabilirler.)

Katılımlarınızı bekliyoruz.Sevgiler ASD&SLN

>Bir Çekilişte Beyazkkelebeklerden ;))” üzerine 75 yorum

  1. >Bütün koşullar yerine getirildi.İnşallah bu sefer talih bana güler:))http://gul-sah.blogspot.com/2010/04/beyaz-kelebekten-hediyeniz-var.html

  2. >Tiryakihobim istersen katılabilirsin.Kısmet bu şans kime gülücek bilemezsin ;))glsahcım bol şans:)Sevgili lilde öncelikle hoşgeldiniz.Bloğu olmayan arkadaşlar içinde bir madde ekliyorum hemen.Sizide katıyoruz çekilişe :)reyhane hoşgeldin.Bol şans 🙂

  3. >ya bu arada sizinle ben yaşıt sayılırız 🙂 yani benim blog :)) 22 nisan da beni blog aktife geçtiii… :)))) nice nice yıllar dilerimmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

  4. >merhaba;bu gizemli hediyeleri merak ettim doğrusu sürprizlere bayılırım bende talibim bloğumda da yer verdimhttp://derinceece.blogspot.com/2010/04/beyaz-kalabekler-den-surpriz-hediye.htmlece kalaycıoğlu

  5. >merabalar izleyicin oldum daha nice nice seneleri olur inş blogunun blogum olmadığı için yer veremedim şansımız bol olsun .sevgilerlereyhan dönmezrey_ka_ers@hotmail.com

  6. >merhaba…izleyiciniz oldum.öncelikle nice yıllara diyerekten bir giriş yapalım.sürpriz hediyeleri çok merak ediyorum.bloğum olmadığı için ne yazıkki duyuru yapamıyorum.ne yapalım canımız sağolsun.elbet birgün bir bloğumuz olur inşallah.sevgilerimle…ülküulkunlu59@gmail.com

  7. >1. yılın kutlu olsun canım bende blogumda bahsettim bakalım bu sefer şans benden yana olur inşallah:))http://cicikanworld.blogspot.com/2010/04/beyazkkelebekten-1-yl-hediyesi.html

  8. >hepinizi bekliyoruzzzzzzzzzzz.Destekleriniz ve güzel dilekleriniz için çok ama çok teşekkürler.Bizi sizler yarattınız ve siz olduğunuz sürece ve bizi desteklediğiniz heran biz hep burada olacaz 🙂 ASD

  9. >allah allah nasıl oldu anlamadım ama ben bloğunuzu izlediğimi sanıyorum dalgınlığıma geldi herhalde uyarı için teşekkürler.Hallediyorum şimdi 🙂

  10. >selam arkadaşım.İstedikleriniz yerine getirildi.Amacım kendimi tanıtmak aynı zamanda sizide uzun süredir izliyordum zaten.Umarım sizde beni izlemeye alırsınız.Başarınız daim olsun nice uzun bloglu yıllar inşallah

  11. >Sevgili Ayşe teşekkürler.İyi şanslar.Zeynep'in dünyası çok teşekkürler.iyi şanslar.Masum prenses hoşgeldin aramıza.iyi şanslar.Zeyneps butterfly iyi şanslar.Sevgili melek iyişanslar.celebim çok teşekkürler.iyişanslar.Sevgili nursen iyi sanslar.hacerelçi iyi şanslar.Sevgili nestug bloğunda yayınladığın duyurunun linkini buraya eklemen gerekiyor.Bekliyorum 😉

  12. >bu işlerden daha anlamıyorum diğer yorumlara göre linki ekliyorum.Uyarın için ayrıca teşekkür sevgilerhttp://nestug.blogspot.com/beyazkkelebek/surpriz-hediye/2010/04/iki-kişiumarım dogru yapmışımdır.

  13. >Esmanur,yildiz,margit,şeyma,kamile,başı yazmalıkız,eleminaz bol şanslar.Sevgili bellek bir eksiklik var sana yorum gönderdim.hallettiğin takdirde tamamdır.Sevgili belgin çok teşekkürler.özlemedair,april,özge ve karabidik bol şanslar.Sevgiler

  14. >seni izliyorum zaten şeker :)blogum yok malesef :(son aanda yetiştim bakalım şans gülecek mi herkeze bol şansllllarrhediyelerin süpriz olması ayrıca güsell

  15. >pek ümitli değilim ama bensiz olmaz demi:))) şimdi izleyiciniz olup bloğumda yer verdimhttp://beyazkkelebek.blogspot.com/2010/04/bir-cekiliste-beyazkkelebeklerden.html

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s