>Ortaya Karışık İşler

>

Annemin yaptığı kurdele nakışlı banyo havlusu



Annemin yaptığı eski dikiş sepetini yenileme çalışması.Kapak kısmına kumaş ile kurdele nakışı yapıp karton bölümünü kapladı yeni bir sepet alacağına eskisini değerlendirdi.

Bunda bana ait.Uludağ maden sodası şişesi, sadece ortasına beyaz cam boyası ile boyadım ve peçete tekniği uyguladım.Yağdanlık diye kullanmak istiyorum.

>Ortaya Karışık İşler” üzerine 17 yorum

  1. >Şişeyi ben farklı şekilde değerlendirmiştim bu da güzel olmuş, emeğini katmışsın ;)annenin işi ne kadar temiz ne kadar düzgün, bravo vallahi, öpülesi eller 🙂

  2. >bayıldım kurdela işine ama sanırım brezilya nakışı ile karışık bir model harika olmuş,annenin ellerine sağlık,şişede çok hoş olmuş..sevgiler,selamlar.

  3. >Annenin işleri bir harika. O ne işçilik, o ne güzellik. Senin geri dönüşüm projeni de sevdim. Yağdanlık için çok güzel olmuş.

Bir Cevap Yazın

