>Çekiliş sonuçlarııııı :)

> Gecenin bir körü olmasındanmıdır,benim beceriksizliğim mi,yoksa bilgisayarımın sürekli teklemesindenmi kaynaklanmakta bilmiyorum çeklişi yaptıktan sonra sayfa görüntüsünü alamadım bir türlü.Ama Türkün zekasını kullanarak bende fotoğraf makinesiyle çektim :))
Lafı uzatma söyle artık dediğinizi duyuyor gibiyim.
İşte açıklıyoruum 18. sırada sevgili Lezzet kesfi (Ayşe) vee 42. sırada Sevgili Anekzura .
Katılan tüm arkadaşlarımıza çok teşekkür ediyoruz.
Sevgi ve tebessümle kalın.

>Çekiliş sonuçlarııııı :)” üzerine 13 yorum

  1. >canlarım çekilişiniz hayırlı uğurlu olsun… !!! kazanan arkadaşlarım anekzura ve lezzetkeşfini tebrik ediyorum..!!nice güzel günler! nice güzel yayınlar! nice güzel yıllar! dilerim..sevgileriniz ve paylaşımlarınız sonsuz olsun, şekerlerimmmm!!!!!! muck muck ikinizide öpüyorum…

Bir Yanıt Bırakın

