>Giden Hediyelerim :)

>

Bilgisayarımdaki yenileme çalışmaları nedeniyle hediyelerimi ancak yayınlıyabiliyorum.Minik lavanta yastığımız,takı kutumuz,bilekliğimiz,broşumuz ve kitap ayracımız dün Elazığ’a doğru yola çıktılar.Hepsi made in beyazkkelebek ;)) Sevgili Ayşe umarım beğenir.(lezzet keşfi)
Güle güle kulansın.
sevgiler SLN

>Giden Hediyelerim :)” üzerine 16 yorum

  1. >çoook güzelller….alan kişi şanslıymış…ama şu kuyuya bittim….nasıl yaptın…ahşabın üzerine peçete transferi mi yapyın…cevep bekliyorum arkadaşım…..ellerine sağlık….

  2. >Mavi masal çok teşekkürler.Lolipum teşekkürler yaşasın blog kardeşliği ;))Sevimim teşekkürler canımm.Şehnazım evet canım ahşap kutuyu iki kat boyadım sonra peçete tutkalıyla peçeteleri yapıştırıp vernikledim.teşekkürler ederim :)Eslemce teşekkürler.Kısmet diyelim banada hiç çıkmadı;)Hayalperest çok teşekkürler.Sevgiler

  3. >aydilber çok teşekkürler.gül teşekkür ederim.meleğin dünyası çok teşekkürler.ayşecim beğenmene sevindim.gülegüle kullan :)adadenizim teşekkürler.sevgiler ..

Bir Cevap Yazın

