>mtnaz11’den gelen kartpostalım

> İşte yine çok orjinal ve emek vererek yapılmış bir kartpostal daha.Çok beğendim teşekkürler ediyorum.Ellerine sağlık Mesudem.(mtnaz11)
Sevgiler SLN

>mtnaz11’den gelen kartpostalım” üzerine 3 yorum

  1. >Beğenmen beni çok mutlu etti.Ne zamandır denemek istediğim tekniklerdi bunlar.İnan evde çocuklar bile çok beğendi, oğluma söz verdim benzerini ona da yapacağım.İstersen resim çerçevesi olarak da kullanabileceğini düşündüm.

  2. >yetenek-sizin teşekkürler cancağızım :)beğenmemmi mesudem tekrardan teşekkürler.annemin ilk sölediği resim çerçevesi olabilir dedi.sanırım kullanmak için bana fırsat vermiycek ;))

Bir Cevap Yazın

