>Mavili peçetem ve tepsi …

>

Bu peçeteye çok uzun zamandır kafayı takmıştım ama ne boyıyımda kullanıyım bilmiyordum.En sonuda birisi için hediye hazırlamam gerekti ve fırsatı hemen değerlendirdim.Tepsiye yakıştığını düşünüyorum.Hediyeyi alan kişide umarım beğenir.Güle güle kullansın şimdiden.
Sevgiler..

>Mavili peçetem ve tepsi …” üzerine 16 yorum

  1. >Şehnazım teşekkürler.Lavanta bahçesi çok teşekkürler.Ayşecim teşekkürler.Meknun çok teşekkürler.Belgin ablam çok teşekkür ederim.Nestug çok teşekkür ederim.dshandmade çok teşekkürler.Atölye kedi çok teşekkürler ederim.Tijenim teşekkürler.Neduğum teşekkürler ederim.Ada ve deniz teşekkürler.Lolipum teşekkürler.Hayal perest teşekkür ederim.Bence dene hem yapımı kolay hemde hoş duruyor.bekliyorum ;)Meleğin dünyası çok teşekkürler.Gül çok teşekkürler.Ne mutlu bize :)Sevgiyle kalın …

Bir Cevap Yazın

