>Mini yastık

>


Yakın bir arkadaşımın doğum yapmasına 20 gün kaldı.Bebişi için 25*30 ebatındaki bu sevimili yastığı hazırladım.Üzerini ben işledim,dikişini anneciğim yaptı..Elifciğim inşallah beğenir.
Bu aralar bazı tatsız olaylar nedeniylede blogla ilgilenemiyoz malesef.Ama herşey düzelicek inşallah.Kendinize ve sevdiklerinize iyi bakın.Sağlığınızı ihmal etmeyin.Lütfen..
Sevgi,tebessüm ve en önemlisi sağlıkla kalın canlar ..

>Mini yastık” üzerine 33 yorum

  1. >canım ellerine sağlık bebişin yaşamıda yastğı gibi beyazın saf ve temizliğinde ,ayrıca üzerindeki ciciler kadar renkli ve mutlu geçsin. Rabbim sağlıkla anneciğinin kucağına gelmesini nasip etsin.ellerine sağlık çok güzel olmuş.

  2. >Senin ve sevgili annenin ellerine sağlık..Çok şirin olmuş,arkadaşın kesinlikle beğenecek bence..Bebeği de inşallah hayırlısıyla dünyaya gelir..Selam ve dua ile..

  3. >Bence arkadaşın bunu çok beğenecektir çünkü herşeyden önce elemeği ve kişiye özel ..Annenin ve senin ellerine sağlık zevkli bir çalışma olmuş …Sevgiler…….

  4. >Ayyy canım süper olmuş bayıldım ben bu yastığa anneciğininde seninde ellerinize sağlık. Bütün tatsızlıklar geride kalıp yerine sana çok güzel ve mutlu günler getirsin inşallah.

  5. >yastık tek kelimeyle harika deyeri biçilmez el emeği annenede selam olsun elleriniz dert görmesim arkadaşına şimdiden hayırlı olsun rabbim sağlıkla kucagına almayı nasip etsin sıkıntılarını tez zamanda rabbim gidersin sevgiyle selametle sağlıklı günler dilerim gülen yüzün hiç solmasın canım

  6. >Şepşeker olmuş Selincim. Taaa baharda yapmışsın. Sanki o zamanda görmüştüm, belki facebookta görmüşümdür, buradagörsem kesin yorum yazardım. hem kuşlu,hem renkli… Ellerine sağlık 🙂

Bir Cevap Yazın

