>Herkese Selam

>Merhaba,

Uzun zaman olduğunu biliyorum.Ama ani gelişen olaylar hiç beklemediğimiz yerlere sürükledi bizi. Çok sevdiğimiz annanemizi kaybettik.
Arkasından başka sağlık sorunlarıda olunca uzun zaman blogla ilgilenmez olduk.Halende devam etmekte.Elime hiçbir şey alasım yok.Geçen gün birşeyler yaptım ama daha fotoğraf çekmedim içimden gelmiyor.Bunun için size haber vermek istedim.
Bir müddet daha buralarda olmayız zaten şuan SLN istanbul’da onunda birşey ekleyebileceğini düşünmüyorum 😦 Hatta ben bile bloglara bakamıyorum ama inanınki hep aklım sizlerde ne güzel şeyler yapmışsınızdır kim bilir.Ama işin başı sağlık, lütfen sağlığınızı ihmal etmeyin.

SEVGİLERİMİZLE
ASD/SLN

>Herkese Selam” üzerine 32 yorum

  1. >Selincim ,umarım gelip geçicidir sağlık sorunu dediğin kendine iyi bak…Başınız sağolsun…Arasıra fırsat buldukça imkanın elverdikce bloglara gir içinden geçeni yaşadıklarını yaz derim iyi geliyor çünkü bazen insana …Sevgiler …

  2. >Başınız sağ olsun,mekanı cennet olsun sevenlarinede sabır dilemekten başka elimizden gelen bir şey yok malesef<sizede geçmiş olsun umarım ciddi değildir.Diğer arkadaşlarımın dediği gibi hobi en iyi ilaçtır kendini dinlemekten daha kötüsü yok.sevgiler nestug

  3. >Başınız sağ olsun. Bu aralar herkezin başında bşr dert. Ölümden öte köy yok ama yinede Allah bir daha göstermesin. Allahtan sabır ve baş sağlığı diliyorum :(TÜm ailenize selmlar.

  4. >Başınız sağolsun. Lütfen kendinize de dikkat edin. Tabi moral çok önemli, moralsizken insan daha kolay hastalanıyor. Size de geçmiş olsun. Umarım çabuk iyileşirsiniz.

  5. >başınız sağolsun. Böyle bir durumda ne denir bilmiyorum ama allah sabır versin. sizede çok geçmiş olsun. Blogumda size tatlı bir ödül göndermiştim ama uygun olduğunuzda bakarsınız. Sevgiyle

  6. >Hepinize ama hepinize çok teşekkür ederiz.Bu zor günlerimizde bize destek verip hayır dualarınızı gönderdiniz.Bunun için tekrardan teşekkür ederiz.Geride kalanlar için herkes için sağlık diliyorum.SAĞLIK GİBİ YOK GERİSİDE BOŞ.Sevgilerimizle ASD-SLN **En yakın zamanda tekrardan burada olmak dileğiyle.

  7. >başınız sağolsun Allah herşeye dayanma gücü versin, annenizin mekanı cennet olsun tabii ki gidenin yeri asla dolmuyor ama gene de zamanla hayat araya giriyor birşeyler öyle ya da böyle devam ediyor inşallah mutlu, sağlıklı, üretken günlere çabucak dönersiniz sevgiler

  8. >ne zamandır sizi görmeyin aklıma geldi bir bloğunuza bakayım dedim.ben bu postu kaçırmışım.çok üzüldüm:(başınız saolsun,Allah rahmet eylesin kelebek kuzenler..yüksek bir moralle geri dönersiniz inş en yakın zamanda…

Bir Cevap Yazın

