>Kot seri 2 :)

>

İşte gözünüze uyku girmeden merakla beklediğiniz an geldi 😀
(bu kadarda abartılmaz ama diymi ) Kot serimize bir kolye ile devam ediyoruz.Yine kot kumaşın üzerine işlediğim boncukları bu sefer muska görünümü ile bir kolyede birleştirdim.Bitti sanıyorsanız yanılıyorsunuz.Devamı gelecek bölümlerde.Bizi izlemeye devam edin…. :))

>Kot seri 2 :)” üzerine 16 yorum

  1. >beyazsepetim teşekkürler.karabidiğim çok teşekkürlerCherrybLossomgirL bayılmana bayıldım ;))zeynep's butterfly teşekkür ederim.örgüçantam çok teşekkür ederimBaharım evet çok tuttum ben bu ismi şirinlik muskası hehehe 🙂 teşekkürlersaadetim gönlünce çalabilirsin :)Sena Çeyiz teşekkür ederim.çiğdem çok teşekkürler

  2. >çok şık dahası fazlasıyla özgün ellerine sağlık bu arada bloguma hoşgeldin ben de seni izlemeye aldım güzel paylaşımlar dileğiyle

  3. >Çok şık, bayılıyorum bunlara.Hem de her malzemeyi değerlendirmek gibi de bir yararı var bu çalışmanın. Güle güle kullan canım. Ellerine sağlık….

Bir Yanıt Bırakın

