>Dikiş çırpınışları :)

>

Malum annemin dikiş makinesi eski tiplerden öyle otomatik falan değil öğrenmeside zor oluyo en azından benim için.Ufak tefek bişeyler yaparak öğrenmeye çalışıyorum.Geçenlerde minik bir makyaj çantasıyla iki tanede gözlük kılıfı diktim.Kaç saatimi harcadım hiç söylemiyim :))

Sevgiler..

>Dikiş çırpınışları :)” üzerine 14 yorum

  1. >eslemce beğenmene sevindim.ben yaptıysam emin ol sende yapabilirsin.ama yinede istersen yaparım tabiki.saadetim teşekkürler.kemeraltında nerde satılıyo bilmiyorum açıkcası ama kızlarağasının arkasında yüncüler kumaşçılar falan var ya oralarda olabilir belki.

  2. >şekerimmm ne güzel olmuşlar ya.. bence iyi başlangıç yapmışsın.. eski makinelerle daha güzel dikiş dikildiğini biliyormuydun.. bence şanslısın.. okuldayken eski makinalar kullanırdık sadece piko işleri için elektrikli makineye geçerdik.. sen bu yolda devam et..

  3. Başlangıç için gayet güzel. Ben de dikiş dikmeyi çok küçükken ve annemin tekerlekli, elle çevrilen dikiş makinasında oynayarak öğrendim:))

Bir Cevap Yazın

