>Fermuar çırpınışları ;))

>

Efendim dikiş çırpınışlarımdan sonra herşeyi hallettim öğrendim ya geriye fermuar dikmesi kalmıştı.Onuda yaptım ve facia ortada 🙂 Aslında fermuarı kotla astar bölümünün arasına gizliycektim,öyle yaptığımıda sanıyordum aa birde ne göreyim evdeki hesap çarşıya uymamış :))
Neyse sonradan annem anlattı nasıl yapmam gerektiğini bir dahakine onu deniycem.Buda şimdilik benim işimi görür bir çanta oldu.Süslemesiyle falan puan toplarım belki ne dersiniz??
😉
Sevgiler..

>Fermuar çırpınışları ;))” üzerine 11 yorum

  1. >çok süper olmuş ellerine sağlık. hazırlarda bu şekilde dikenlerde var çok da hata sayılmaz sıkma canını . geçen yıldan diktiğim iki minik çantam var bu şekilde aplike yapacağım bir ara.sevgiler ve güzel bir haftasonu diliyorum

  2. >Ablası sen harikasın yaaa, bayılıyorum yaptığın işlere…tema için sormak istediklerin varsa sor ablası, emeğ,ne sağlık öpüyorum seni…

  3. >Severim ben senin fermuarının çırpınışlarını;) İçi seni dışı beni yakar valla:D Güzellikler önemsiz ayrıntılar ardına gizlenemez şekerim;)Ellerine ve emeklerine sağlık;)Öptüm güzel tatlı yanaklarını hemde kocaman…

Bir Yanıt Bırakın

