>Bebek odasına kapı süsü

> Bu kapı süsünü bir arkadaşımın bebişi için hediye olarak hazırladım.Yelkenli kısmının içini lavanta ile doldurdum.Ayıcıklı kısmını ise tuz hamurundan yaptım boyayayıp vernikledim.Son olarakta boncuklarla birleştirdim..
Sevgiyle..

>Bebek odasına kapı süsü” üzerine 9 yorum

  1. >Bayıldım 🙂 Ne kadar zarif ve albenili görünüyor. Haftasonu bunun gibi bir süsü oğlumun odasına alsam mı almasam mı diye düşürken sizin yaptığınızı görünce acaba ben de yapabilir miyim diye düşündüm. Bakalım, ama eminim sizin ki gibi bu kadar zarif olacağını hiç sanmıyorum 🙂 Ellerinize sağlık :)SevgilerSıla

Bir Cevap Yazın

