>3. BLOG BULUŞMASI KEYİFLİ GEÇEN BİR GÜN ARDINDAN

>Sabah Joker kuzenim ile buluştuk. (Ebru) Bizim Selin katılamayınca ( Kendileri İzmir li olduğundan) kuzenim sağolsun beni kırmadı ve geldi.Hoş onu benden daha çok tanıyorsunuz ama ben ilk kez katılıyordum. Pazar günü olmasıda bu açıdan süper.Bu arada Burcu ve Zeynep arkadaşlarıma bu güzel organizasyondan dolağı teşekkür ederim.
Hepimiz birbirlerimizi tanıttık.Sohbet ettik, güldük eğlendik… Yeni blogcanlar tanıdığım içinde mutluyum. En yakın zamanda yeni bir toplantıda görüşmek dileğiyle. Sizleri resimlerle başbaşa bırakıyorum.



>3. BLOG BULUŞMASI KEYİFLİ GEÇEN BİR GÜN ARDINDAN” üzerine 10 yorum

  1. >Hepiniz adına çok sevindim keşke ben de orda olsaydım :))blogcu buluşmaları çok zevkli heyecenli neşeli geçiyor inşallah dostluklarınız bir ömür boyu daim olur.Herkese selamlar…….

  2. >ASD'cim bu kez SLN'miz aramızda yoktu ancak ne mutlu ki sen aramızdaydın ve inan gördüğüme çok memnun oldum, inş. bir dahaki sefere SLN'mizde gelebilir.Gerçekten çok güzel bir gündü ve dilerim bundan sonrada sık sık aramızda olmaya devam edersin;)Ebrucuğum sadık dostumuz sende yine herzamanki gibi yine bizleri yalnız bırakmadın sağolasın, harikasın;)Yine yeni buluşmalarda hepberaber olmak dileği ile sevgi ve esenlikler ile kalın.Hepinize kucak dolusu sevgiler…

  3. >buluşma yazılarını okuyup gülen yüzleri görerek o günü tekrar yaşıyorum. çok güzel!memnun oldum tanıştığımıza.. sevgiler..

Bir Yanıt Bırakın

