>”Deniz Temalı Kolye”

> Hepinize günaydın blogcanlarım =)) Artık yazı iyice tükettiğimiz şu günlerde deniz temalı yazdan kalma bir esintiyi paylaşıyorum sizlerle.İpek ve gümüş aparatlarla süslediğim kolyem yayına koymadan satılmış bulunmakta..İyi günlerde kullansınlar..
Sevgiler.

>”Deniz Temalı Kolye”” üzerine 12 yorum

  1. >ah o gemide bende olsaydımm… açık denizlerde yol alsaydım.. oh her limanda bir sevgili..ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh ama evde bekleyen bir çemile olmasın hahahahahaa

  2. >Çok güzel olmuş ellerine.Birşeyide itiraf ediyim bu yaptığın harika şeyler benimde takı tasarımına merak salmama sebep oldu , ayrıca bunun içinde teşekkürler. 🙂

  3. >Öznur-Ata çok teşekkürler.Burcu çok teşekkürler.Uğurböceğim teşekkür ederim.Nilgünüm Ali gibi çapkın gördüm seni ;))Örgüçantam çok teşekkürler.Çiğdemcim çok teşekkürler.Çok mutlu ettin beni.Senin harika tasarımlarınıda merakla bekliyorum.

Bir Cevap Yazın

