>Boyutlu Hamurdan Süs Aksesuarları

>

Elimde kalan hamurları bir şekilde değerlendirmek istedim.Bunun icinde nasıl bir proje yaparım diye düşünüyordum.Elimdeki kurabiye kalıpları benim işimi görür diye kolları sıvadım. Kalıpları yaptıktan sonra üzerine dekupaj kağıtları yapıştırdım. Sonrada kurdele ve süs bonçukları ile süsledim. 3 tanesini magnet geri kalanlarıda hediye götüreceğim zaman uçlarına simli ip ile bağlayıp hediye ambalajlarına tutturacam.( yani ben öyle düşündüm tabi sizdende alternatif bilgiler alabilirim.

••• İstanbul soğuk ve yağmurlu şimdi uyumak vardı.
Hatta nasıl uykum geldi.

GÜZEL VE MUTLU BİR H.SONLARI DİLERİM.

•••• Başlık olarak 3 boyutlu yazınca galiba yanlış anlaşıldım. Sadece boyutlu bir hamur bildiğimiz hamur cinsinden … Onun şekillendirdim 😀



>Boyutlu Hamurdan Süs Aksesuarları” üzerine 18 yorum

  1. >:D Doğru ilk defa duyarsınız bu hamur cinsini çünkü bende bilmiyorum.Yanlış ifade ettim.Başlık olarak 3 boyutlu yazınca galiba yanlış anlaşıldım. Sadece boyutlu bir hamur bildiğimiz hamur cinsinden … Onun şekillendirdim. Hamur markası (Eberhard Faber light) 😀

  2. >Bence paket süslemeye harcama, bizzat kendilerini hediye olarak ver. Perde süsü olur, duvar süsü olur, olur da olur. Ellerine sağlık. Sevgiler.

  3. >Çok şirin olmuşlar, yaratıcı bir düşünce:) aynı hamur mu bilmiyorum.Ahşap boyama da boyutlandırmak için kullanıyorum.Ben de ondan bir deneyeceğim.Teşekkürler sevgiler…

  4. >Hepsi de çok cici olmuş. Herşey olur bunlardan, her yere yakışırlar. Kapı süsü, balkon süsü olur. Yeniyıl ağacı süslenir, kavanozlara bağlanır…Yalnız, bu marka hamur bulunmuyor artık. Fabrikası kapatmış 😦

Bir Cevap Yazın

