>Yılbaşına kaç gün var ;))

>

Yılbaşını erken getirdim.Bu senenin artık bitmesini istiyorum sanırım.Üzücü olaylar yaşadık malesef ama yanında güzel şeylerde gelişti.Garip bir seneydi yani bizim için.Neyse gelelim konumuza yeni yıl için hediyelik olarak şirin süsler hazırladım.Özellikle geyik motifimi sevdim ve devamın getirmeyi düşünüyorum.
Keçe ve kumaşlarla oluşturdum bu seriyi 8 adet süsümüz bulunmakta ve gördüğünüz puantiyeli torbasında satışa çıkmış bulunmakta.

>Yılbaşına kaç gün var ;))” üzerine 19 yorum

  1. >SLNim canım ne güzel erkenden başlamışsın çalışmalara, ellerine sağlık tatlım nefis olmuş bunlar çoook şekerler:) hayırlı ve bol satışlar dilerim canım;)

  2. >çok hoş olmuşlar,çok beğendim bu fikirleri,kesinlikle yapmalıyım bunlardan ama önce keçe bulmam lazım sanırım….ellerine sağlık,paylaşım için teşekkürler.sevgiler.

  3. >Ne kadar erken başlanırsa, o kadar çok fikir ortaya çıkabilir:) Yılın en sevdiğimiz, soğuk havada bile en sıcacık zamanı… Geyik motifini biz de çok beğendik. Sevgiler…

  4. >Selincim güzel dileklerin için çok teşekkür ederim henüz bi şey satamadım ama yaaa:(oysa hesaplı verdiğimi düşünüyorum …sen pasajdan hiç satış yapabildin mi ?

  5. >Çok güzel olmuş canım,ellerine sağlık.Bencede gelsin artık yıl başı ama hayırlısı ile gelsin.Bolbol sağlık,mutluluk,şans ve para getirsin 🙂

  6. >Tatlı hayat teşekkürler.Ayşenim çoook teşekkürler.Neduğum kenarlarını simli iple geçtim zaten.Devamını yeşillendirmeyi bende düşünüyorum teşekkürler.Evcilik teşekkür ederim.Sanada kolay gelsin :)Lavanta bahçem teşekkür ederim,kolaylıklar dilerim :)Dekor guru çok teşekkürler beğenmenize sevindim.Yildiz ablacım mail attım sana umarım ulaşmıştır.Sergunum sizi kırmayacağım katacağım ;)Lolipum teşekkür ederim.sanada kolay gelsin canım..Joana e sofia obrigada.Zeynebim çok teşekkürler canım.Karabidiğim amiinn canım inşallah dediğin gibi olur.Teşekkürler.

  7. >ellerine sağlık canım gerci yıl başı hiç hatırlamak istemediğim acı hatıralarla dolu ben eşimi yıl başı gecesi kaybettim hayat acıda olsa devam ediyor teşekkür ederim güzel paylaşımlarına sevgiler

Bir Cevap Yazın

