>Küçük Beylere..

> Küçük beylerin odalarını süslemekte kullanılabilecek bir kapı-duvar süsü hazırladım.Keçe ve boncuklarla oluşturduğum süsü pasajımda bulabilirsiniz.
Sevgiler..

>Küçük Beylere..” üzerine 13 yorum

  1. >Tatlım ne kadar şirin ve ne kadar sevimliler, hepsine hayran oldum canım benim ellerin dert görmesin güleryüzlü tatlı kelebeğim, öperim ikinizide… Kucak dolusu sevgilerimle…

  2. >Merhaba marifetli arkadaşım, ben de böyle kalın keçeden oğluşumun odasına bişiler kestim ama hangi iple birbirine tutturacağımı bilemedim, acaba misina ile mi yoksa başka ip ile mi birleştireceğiz, ben de boncuk koyucam arasına aynı bunun gibi olacak, bana bir yardımcı olursanız çok sevinirim, şimdiden teşekkür ederim…

  3. >Canımcım benim aklıma misina gelmedi açıkcası ama o da olur.Sağlamlık açısından naylon bir iple tutturdum ben ama misinada mantıklı ;)))merakla bekliyorum.sevgiler.. 🙂

Bir Cevap Yazın

