>Sarı Melek :)

>

Kahverengi kordon kısmını yine mumli iple örerek oluşturdum.Melek figürü ve inci taneleriyle bütünleştirip tamamladım..
Sevgiler..

>Sarı Melek :)” üzerine 12 yorum

  1. >Sevilim çok teşekkürler.Tülay hanım çok teşekkürler.Sizi tanıtımda benim için büyük zevkti..Karabidiğim teşekkür ederim.Nadirem o ipi örmek için bir alet var ama o aletin bir adı varmıdır onu bende bilmiyorum :)))Teşekkürler ediyorum.Handan hanım çok teşekkürler.

  2. >Emir büüyük yerden 😉 Yarından tezi yok çarşıya çıkılaaa kırmızı ip bulunaa çelebime kolye yapılaa;))) Afet ablamm hoşgeldin sefalar getirdin.Her zaman beklerim başımın üstünde yerin var.Teşekkürler sevgiler..

Bir Cevap Yazın

