>Önce Dikelim Sonra Ütüliyelim ;)

>

Bu aralar takıya sarmış durumdayım.Artık biraz geçiş yapmak istiyorum başka şeylere.Geçerken birde ne göriyim bir anahtarlık yapıvermişim.Keçeden kestiğim bluz ve pantolonun yanına gümüş aparatlar ekledim.Çok anlamlı oldu galiba.Ne dersiniz ??
Buyrun pasaja
>Önce Dikelim Sonra Ütüliyelim ;)” üzerine 18 yorum

  1. >Şehnazım çok teşekkürler..Şulecim çok sevindim beğenmene teşekkürler.Lolipum şimdi telefonda Asudeyle seni konusuyoduk.Nekadar güzel şeyler yapmış lolipu diye.Birde baktım senden yorum gelmiş 😉 Kalp kalbe karşı dedikleri bu olsa gerek..Meleğin dünyası çok teşekkürler..

  2. >Canım merhabaa:)valla çok beğendim ben pek tatlı olmuş.ellerine sağlık.özellikle metal dikiş makinaları var ya onlara bittiimm ben de istiyoruuum çok:)izmirden mi aldın ayy gelince bana da alalım olmaz mıı..ama eğer başka bir yerden aldıysan bana da alır mısıııııın lütfen çok sevinirim dikiş makinası ütü çaydanlık makas falan böyle objeleri çok seviyorum:):)

Bir Cevap Yazın

