>Nurtopu ;)

> Bu sevimli kızımızın adı Nurtopu içide mis gibi lavanta dolu buda pek kafiyeli oldu ;)))
İster dolap içlerinde ister odanızda bir köşede size neşe katsın..
Pasajımda..
Sevgiler….

>Nurtopu ;)” üzerine 19 yorum

  1. >Çok şekeeeeer 🙂 Benzeri var ben de, artık kokusu filan kalmadı ama çok seviyorum, banyomda asılı. Ama seninki çoook şeker, ellerine sağlık….

  2. >bende buradan yorum bırakayım.Selin cim canım kuzenim bu ne tatlı bir nur olmuş böyle valla ben yokken epey güzel şeyler yaptın artık benim pabuçumu dama attın ellerine emeğine sağlık Asude

  3. >Lavanta bahçem teşekkürler..Banu ablam teşekkürler..Noyumberry teşekkürler canım..Örgüçantam teşekkürler..tarcinmoscow çok teşekkürler..Selmanınsepeti çok teşekkürler..Evet Aylinim öyle galiba :)Kelebeğimin yarısı olurmu senin yerin ayrı.Hem dönüşün muhteşem olucak bence;) teşekkürler canımm.Sergunum teşekkürler..Ebrulikedim çok teşekkürler..Gökyüzününelleri teşekkürler..Ada ve denizim çok teşekkürler..Darman çok teşekkürler..Nergizim teşekkürler..Miniğim teşekkürler..

Bir Cevap Yazın

