>Foto =)

>

Yarın sabah kısmetse bir fotoğraf gezisine gidicem Çeşme/ıldırıya onun verdiği etkiyle sanırım bu akşam oturdum fotoğraf makinesi broş birde anahtarlık yaptım =)Dayanamadım hemen yayınlıyorum ..
Sevgiler..

>Foto =)” üzerine 16 yorum

  1. >canım çok güzel olmuş fotoğraf makinen:)fotoğraf gezisi mi sahi mi ne güzel:) ıldırı gözüme çarptı bir kitap okuyorum orda geçmişti sonradan hatrladım:)öperim cnm…

  2. >Bu yılbaşı sevdiklerinizle birlikte mutlu huzurlu bir yıla başlangıç yapmanızı ve tüm yılınızın aynı güzellikte geçmesini diliyorum.. YENİ YILINIZ KUTLU OLSUN….!

  3. >Bloğun çok çok güzel, ellerine sağlık.Sanırım İzmir'desiniz, size birşey sormak istiyorum. Bu anahtarlığın metal aparatını nerden temin ediyorsunuz? Ben İzmir'de bulamadım da. Şimdiden teşekkürler..

Bir Cevap Yazın

