>Bardak Altlıkları

>

Kumaşlardı,takıydı derken bu seferde iki çeşit bardak altlığıyla geldim.Ordan oraya uçup duruyorum bakalım hayırlısı olsun 🙂 İkisindede dekupaj ve mumlama tekniğini kullandım.
Pasajımda satışalar 1 2
Sevgilerimle..
(Bu arada 500. izleyicimize ulaştık hatta 1geçtik bile.Takipte olan, yorumlarıyla değer katan
herkese çok teşekkürler )

>Bardak Altlıkları” üzerine 30 yorum

  1. >iyi yapıyorsun bende öyleyim tek tip belki iyidir ama arada sıkıyor:))şimdi facedende bakıyordum ve paylaşmıştım.:)) ellerine sağlık çok beğendim. 5000 olsun inş.

  2. >çok güzeller, bol stışlar diliyorum, birşey sorucam pasaj sence işe yarıyor mu? bende açmak istiyorum ama nedense satış olabileceğine pek ihtimal veremiyorum , sen kullanan biri olarak ne dersin?

  3. >Marifetli perim çok teşekkürler..Tarcinmoscow teşekkür ederim.Asılları peçete ama ben fotokopi çektirip dekupaj olarak uyguladım..Hatice ablacım çok teşekkür ederim.Amiiiin hepimizin inşallah :))Sibel ablacım teşekkür ederim..Filizcim teşekkür ederim.Pasajda işe yaramıyor değil.yüzlerce satışım yok belki ama iyi kötü bişeyler satılıyor.Ayrıca orda görüpte maille ulaşıp ürün isteyende oluyor.Satışı çok olan arkadaşlarımızda var.Yani ben tavsiye ederim bir aç dene bence..Nohut oda teşekkür ederim.Evet bazıları hiç kullanmıyor bazıları hiç eksik etmiyor :)Nadirem çok teşekkürler..Seçil çok teşekkür ederim..

  4. >Baharım çok teşekkürler canım..Lolipum teşekkürler..En son yaptıkların şahanee..Nestug çok teşekkür ederim..Yenigelin çok teşkkürler..Nergiz çok teşekkür ederim..Hobivakti çok teşekkürler..Nilgünüm teşekkürler canım..Adı Aylin çok teşekkürler..

  5. >Afet ablacım teşekkür ederim 🙂 sende harikasınnn..Şehnazım çok teşekkürler..Serap ablacım çok teşekkür ederim:)Kelebeğim hoşgeldin beğenmene sevindim.Teşekkürler..Banu ablacım teşekkürler..rhr-ozgrkdn teşekkür ederim 🙂

  6. Sevgili fikir projeleri öncelikle bloğumuza hoşgeldiniz.Güzel yorumunuz ve beğeniniz içinde çok teşekkür ederim.
    Uzun zaman birlikte güzel paylaşımlarda bulunmak dileğiyle sizin bloğunuzda hayırlı olsun.Sevgilerimle..

Bir Cevap Yazın

