Güzel Kaftanlarım varrrrrrrr……..

Bu kaftanları bulduğumda çok sevindim çünkü böyle birşeyler arıyordum. Seramikten yapılmış bu güzel kaftanları akrilik boya ile boyadım üzerine kendi tarzlarını yansıtması için uygun bir peçete yapıştırdım.Son olarak parlak dursun diye boncuk boyası ile süsledim ve 3 kat su bazlı vernik sürdüm.
Tabi bunları sahiplerine vermek içinde bir güzel paket yaptım hatta açmakta epey güçlük çektiler:) ama ne yapayım Ankara’ ya giderken kırılmasınlar diye. Bunlardan bir tanesini Ece Hnm’a diğerinide Lolipu ya verdim.
Mor olanıda kendime sakladım. Hoş diğer kaftanımın yanına koymak için. Onunda fotografları pek yayında sizlerle.
Hatta Lolipu hemen duvarına aşmış bile.Görmek isteyenler buraya tıklasın.




Güzel Kaftanlarım varrrrrrrr……..” üzerine 11 yorum

  1. canım öyle güzel olmuşki..ellerine sağlık harika..birde bloğunun şablonuna hayran oldum..nasıl yapılır acaba..senmi yaptın..bu konuyla ilgili bilgi alacağımız siteler varmı canım..çok beğendim..sevgiler..

  2. Seni akıllı bıdık seniiii:)) Ennn güzelini kendine saklamışsın vallahi..Ama hepsi çok tatlı yaa..Hiç seramikten böyle obje görmemiştim inan..Çok güzeller, ellerine sağlık ablam..

  3. Hestia, o senin zarefetin canım yorumlar ve beğindiğin için teşekkürler.
    ÖRGÜÇANTAM, eh benzetmeye çalıştım.Çok saol
    Şehnaz, çok saol.Daha güzelleri sizin olsun. Blog temasını bir siteden indirdim. http://www.thecutestblogontheblock.com/ buradan bakabilirsin.
    serpil, way harikasın saol yorum için
    ada ve deniz, merci canım😀
    cincinsfikirli,Yorum için çok teşekkürler. Çok sevindim beğenmene.
    deli kız, valla bu benim elimde vardı uzun zaman oldu hatırlamadım inanki.
    Nilgün Komar, canım benim sağol
    LEZZETLİ SOMUNLAR😀 çok teşekkürler

Bir Cevap Yazın

