Otantik Çanta

Bu çantayı bir arkadaşıma doğum günü hediyesi olarak diktim.Benimde pek hoşuma gitti kendimede yapmayı düşünüyorum:))

Kumaşınıda çok severek almıştım ponponlarlada hareketlenmiş oldu..Otantik bir havası var sanki.

Umarım sizlerde beğenirsiniz.

Sevgiler

Selin

Otantik Çanta” üzerine 18 yorum

  1. ne ğüzel olmuş.ellerine sağlık canım…

    Dertlerimiz kum tanesi kadar küçük, sevinçlerimiz Nisan yagmuru kadar bol olsun. Bu mübarek geceniz sevapla dolsun. Kandiliniz mübarek olsun.

  2. Aaa, çok beğendim, kendine de yap mutlaka, yemenilerden de olur değil mi, ponponlar çok değişik hava vermiş, fikrine, ellerine sağlık🙂

  3. Halime hanım çok teşekkürler🙂

    Sadetim teşekkür ederim.

    Banu ablacım teşekkürler.Evet yemenide çok iyi fikir😉

    Fikir projeleri çok teşekkkürler.Katılıyorum sana beyaz tişörtle yazın harika durur🙂

    Elişi defteri teşekkür ederim.

    Sevgiler..

Bir Cevap Yazın

