Galvaniz+Bereket Nazarlığı

Galvaniz+Bereket Nazarlığı” üzerine 18 yorum

  1. Evet Banu ablacım bunları ben yaptım.Beğenmene sevindim🙂

    03bellinda teşekkür ederim

    Gönül teşekkürler

    Sevtabım teşekkür ederim

    Halime çok teşekkürler

    Deniza17 teşekkür ederim

  2. Bu galvanizlerden, benim çocukluğumda hamam kazanları ve temizlik kovaları olurdu. Çok nostaljik. Nazarlığa ise diyecek lafım yok. Ellerine sağlık ablam..

  3. nazarlığı görünce öğretmenlik yıllartım aklıma geldi her kermes dönemi çeşit çeşit nazarlık çalışırdık. ama sizinki pek hoş olmuş renklerine bayıldım

Bir Cevap Yazın

