Uç Uç Böceği ;)

Tatildeyken yaptığım ürünlere devam ediyoruz dostlar.Bir önceki yazıyı kaçıranları buraya bekliyorum. Bursada gittiğim yere hediye götürmek için bu galvanizi boyadım.Bu seferki peçete ise benim çok hoşuma gitti. Ev sahipleride benim kadar hoşnut oldular deymeyin keyfime🙂

Sevgiyle kalın ..


Uç Uç Böceği ;)” üzerine 16 yorum

  1. Nadirem çok teşekkürler canım..

    Sibel ablacım teşekkürler ..

    Pembe düşler bu galvanizi kuşadasından almıştım ama genelde ikeadan temin ediyorum.

    Tuğba çok teşekkürler..

    Ayşegül çok teşekkür ederim🙂

    Hatice ablacım teşekkürler..

    Kitap kurdu teşekkür ederim..

    Şehnazım teşekkürler canım.

    Kendimce çok teşekkürler.Siz isteyin mutlaka bir yapan olur😉

    Mavi teşekkürler ..

  2. şekerimmmmm… bu ciciş de çok güzel olmuş.. ellerine sağlık!! sevgi ile yola çıkan el yorulmaz ve ardında güzel şeyler bırakır; işte bu da onlardan güzel bir örnek!!!!

Bir Cevap Yazın

