Baykuş yastığım

Bunu gördüğümde dedim ki sen yastık olmalısın. Pazarda aradım durdum bedenime göre bulamadım bulsaydım da yine yastık olurdu. Rengi tasarımı çok hoşuma gitti birde çok uygun 5 tl. 

Dunde aldım elime, aldığım an o kadar iyi geldiki anlatamam ne kadar uzun yıl olmuş almayalı kafadan 2 sene. Diktim çok hoş oldu içinede elyaf alacam sonra nereye koysam diye düşünecem. Serra alır büyük bir ihtimalle zaten görünce ah ah diye bıkladı. Anasının kızı ☺

 
  

Ay çok güzel oldu. Yüzünde kocaman bir gülümseme. İnsanın hobisi olması bir şeyler yapması ne güzel. 
Sevgilerimle ASD

Baykuş yastığım” üzerine 10 yorum

  1. harika bir fikir! ben de böyle baykuş yastığım olsun istiyordum ama çok pahalı oluyordu gördüklerim. zihnime kazıdım hemen. elde diksem olmaz mı acaba? öğrenciyim ailemden ayrı yaşıyorum ve elbette ki bi dikiş makinem yok da /:

Bir Yanıt Bırakın

