Bir kahve… Bardak Altlıklarımmm

Herkese merhaba,

Ben grip ve nezle ile boğuşuyorum. Biran önce geçmesini istemekteyim çünkü ufaklığın etkilenmesini istemiyorum. Onun içinde bol C vitamini ve zencefilli limonlu ballı çayımı içiyorum. Zaten karda geliyormuş İstanbul’la bakalım ilerleyen günlerde İstanbul’lu neler bekliyor.

Geçen hafta sonu Bebek Fuarına gittim.Ay ne güzey ciciler var bir bilseniz harika valla. Ama insanın kafasıda karışıyor ne alsam hangi marka daha sağlıklı falan filan. Ben bebek bakımı için Mustela ‘yı tercih ettim. Biberon olarakda Chicco’nun Step-Up biberonunu aldım. Neyse tavsiyeleriniz olursa bana yazın. Nede olsa acemiyim 🙂

Gelelim esas konu başlığımıza SLN nin bana verdiği bardak altlıkları vardı.Elimde bulunan peçeteleri değerlendirmek adına peçete tutkalı ile bu hale getirdim. Sonrada bonçuk boyası ile süslemeler yaptım. Fena olmadı sanki sizce?

Yılbaşı Sepeti Tasarımı

“Çok uykum var. Hem de çokkkkk”…..

Neyse hafta sonu yaptığım sepet hakkındaki gelişmeleri şu şekilde.

Yılbaşında arkadaşıma gelen bu sepeti çöpe atarken yakaladım dedim sen ne yapıyorsun dur hele bu atılır mı ? Eeee ne yapayım dedi atmaktan başka. Ooooo bir sürü şey yapılır bununla aldım elinden ( Canım nereden bilsin değil mi herşeyi değerlendiren bir arkadaşı olduğunu 🙂 Cumartesi günü aldım elime başladım beyaz akrilik boya ile boyamaya. Sonra ona uygun bir peçete buldum hem iç kısmına hemde dış tarafına peçete tutkalı ile yapıştırdım. Üzerinede bonçuk boyası ile efek yaptım ışıkda daha canlı ve çarpıcı dursun diye. Bakalım beğenecekmisiniz ?

Güzel bir güzel ve sağlık diliyorum.

Kaftan Serisi

Çok kötü grip oldum. Halim yok bitkin ve halsizim .Havaların kötü gitmesi ve bir bahar bir yağmur yağmasıdan dolağı bu hale geldim.Bakalım ne zaman geçer ….
Sağlık gibisi yok. Bir grip, nezle insanı ne hale getiriyor.

Yapmış olduğum çalışmalarıma devam ediyorum ve boyutlu Kaftan serisinin son hali.
Bu kaftanlar çok moda dışarıda epey pahalıya görüyordum fakat o kadar parada vermek istemedim.


Sonra hobi merkezinde bu kaftanı görünce hemen kucakladım.Moru sevdiğimden dolağıda uygun bir peçete bulup yapıştırdım üzerinede hareket katması için boyutlu simli bonçuk boyası ile süsledim.
En son olarakda vernekledikten sonra salonun baş köşesine koymaya karar verdim.

Herkese sağlık dolu bir hafta dilerim.


Güzel Kaftanlarım varrrrrrrr……..

Bu kaftanları bulduğumda çok sevindim çünkü böyle birşeyler arıyordum. Seramikten yapılmış bu güzel kaftanları akrilik boya ile boyadım üzerine kendi tarzlarını yansıtması için uygun bir peçete yapıştırdım.Son olarak parlak dursun diye boncuk boyası ile süsledim ve 3 kat su bazlı vernik sürdüm.
Tabi bunları sahiplerine vermek içinde bir güzel paket yaptım hatta açmakta epey güçlük çektiler:) ama ne yapayım Ankara’ ya giderken kırılmasınlar diye. Bunlardan bir tanesini Ece Hnm’a diğerinide Lolipu ya verdim.
Mor olanıda kendime sakladım. Hoş diğer kaftanımın yanına koymak için. Onunda fotografları pek yayında sizlerle.
Hatta Lolipu hemen duvarına aşmış bile.Görmek isteyenler buraya tıklasın.




İyiki varsın. İyiki bizimlesin BEYAZKKELEBEK…

Doğum günün kutlu olsun.
Beyazkkelebek.
Nede olsa 2. blog yaşını kutluyorsun.
Ne çabuk geçti anlatamam seninle, iyikide senin gibi bir sayfamız var
amaaaaa yasaklı bir sayfa 😦

•••••••••••
Yaptıklarım epey birikti. Herkes postları görmüyor diye koymak istemiyorum ama ne yapayım böylede yazmadan olmuyor. Artık idare edeceğiz.
Bu çalışma biraz değişik oldu kendim buldum Söyle ki, evi taşıma işinde bazı yerlerde straforlardan yararlandık ve bu malzemeyi keşfedincede aklıma türlü fikirler geldi. Bunlardan bir tanesi de strafor çerceve.
• Köşe kenarlarını 45˚ lik açılarla 4 bir tarafını kesdim. Köşelerini silikonla yapıştırdım. Etrafını akrilik boya ile boyadım. Üzerine renkli peçeteler yapıştırdım. İç kısmına beyaz fon kartonu koydum. Ortaya böyle bir fotoğraf çercevesi çıktı.
Dikkat edilmesi gereken bir konu 45˚ lik açıları düzgün kesmek ve birbirleri ile ama hizada yapıştırmak ufak bir milim kayması çerceveyi yamuk yapıyor. Farklı bir şey denemek için yapılabilir. Bunların daha kalın straforlarıda var onlar da güzel derinlik veriyor.

Strafor çerceve resimlerine lütfen buraya tıklarak bakın.

2. işimiz bildiğiniz süt şişeleri. Sek sütün 1 lt likleri çıkmış. Onu da cam boyası ile boyayıp değişik dekupaj resimleri ile yapıştırdım üzerinede parlak boncuklar koydum.
Ağız kısmınada kurdele geçirdim.

Süt şişesi resimlerine lütfen buraya tıklarak bakın.

Herkese güzel haftalar dilerim.
ASD

>Papatya desenli Cam Serisi

>Evet neyseki elime birkaç obje aldım.İlk sezonu bununla açıyorum.Yaptığım 3 proje var bunlarıda en yakın zamanda sizlerle buluşturacam.

Bunları takım yapmak istedim. Birde buna uygun masa örtüsü yaparsam tam olacak.Oda başka bir projeye kısmetse.Nede olsa bu desenden birkaç tane peçetem var.

İlk başta peçeteleri peçete tutkalı ile yapıştırdıkdan sonrada arka tarafından cam boyası ile boyadım.Fırınlamadım onun yerine 21 gün kuruması ve kemikleşmesi gerekli.Bu yolla bulaşık makinesinde yıkanıyormuş ama ben elimde yıkamayı daha tercih edirim.






>Eski Malzeme Ölçerin Yeni Tasarımı

>

Annemler baharda derin bir temizlik yaparken kullanmadığı ve benim işime yarayan malzemeleri ayırmış bir kenara tabi ben hiç atarmıyım hemen aldım.Geçen günde ne yapayım diye düşündüm bir yandan kıyamadım bir yandanda bu çok sade sana göre değil dedim.
Neyse elime aldım birşeyler yaptım ve sonuç olarak cicili birşeyler çıktı.Bakalım sizinde hoşunuza gidecek mi ?
Her zaman yaptığım uygulama farklı birşey yapmadım.

>Menekşe Desenli Galvaniz Saksılar

>


Teyzemin ikea dan almış olduğu galvaniz saksılar yaklaşık olarak 3 ay önce alınmıştı ama bir türlü hazırlanıp Bursa’da ki teyzeme gidemedi.
Sonunda yaptım ve kendisine teslim ettim.

• galvaniz saksılar silindi.
• 2 kat beyaz akrilik boya ile boyandı.
• peçeteler kesildi.
• peçete tutkalı ile yapıştırıldı.Koruyucu olsun diye kuruduktan sonra 1 kat daha attım
• 3kat vernik atıldı.
• Süsleme için: 3 boyutlu bonçuk boyası ve kenar kısmına kurdale geçirildi.

Hepsi bu kadar iyi günlerde kullansın.

>Cam kurabiye tabağım

>

Eveeeettttttt, yaz sezonunu açtık 😀 valla çok heyecanlıyım sanki ilk defa bir işimi koyacakmışım gibi….Şok marketten almış olduğum oval çukur kasemizi ne yapalım dedim veeeee sonunda kurabiye kasesi olsun güzel kurabiyelerimizi koyarız dedim.

• İlk başta kasemizi güzel bir yıkıyoruz
• peçeteler kesiliyor,
• peçeteleri ,peçete tutkalı ile arka yüzünden yapıştırıyoruz.
• eğer zemini açık renk boyasaydım sorun yoktu fakat koyu renkle boyarsak yapıştırdığımız peçetelerin arkasını beyaz akrilik boya ile geçiyoruz ki peçeteler ön yüzünden gözüksün.Beyazla boyadıktan sonra kurumaya alıyoruz ve zeminin siyah akrilik veya cam boyası ile boyuyoruz.
• fakat zemini boyamadan akrilik rengi altın sarısı ile diş fırçası ile püşkürtme yapıyoruz ki daha da güzel bir efek oluştursun.Sonrada zemini siyah ile boyuyoruz.
kuruduktan sonrada tekrar altın sarısı(varak rengi) akrilik boya ile püşkürtme yaptım ki kasenin alt kısmı hoş görünsün diye 🙂
İyice kuruduktan sonra 4 kat vernik atıyoruz.

İyi günlerde kullanın 🙂